خانه ایرانی ما

مجله بهترین های دکور و زیباسازی خانه های ایرانی

خانه ایرانی ما

مجله بهترین های دکور و زیباسازی خانه های ایرانی

گیاهان و گل در دکوراسیون داخلی منزل


یکی از داغ ترین روند در حال حاضر همه چیز در مورد نزدیک شدن به طبیعت و آوردن خارج از منزل در. این است که درهم انداختن خطوط از فضای زندگی ما و مناسب برای آب و هوای معتدل ما و میل ما برای زندگی در فضای باز است.

در حالی که قطعات تزئینی وجود دارد که همه چیز را با گیاهان زینتی جشن می گیرند، گیاهان دکوراسیون کامل طبیعت هستند. اضافه کردن فوکوس، رنگ و ساختار آلی به هر اتاق، گیاهان گیاهان گلدانی مناسب برای سلامت روحی و جسمی شما، بهبود کیفیت هوا و ایجاد احساس احساس بهتر و زنده تر می باشند.

برای رسیدن به موفقیت، لازم نیست خانه خود را به یک گلخانه تبدیل کنید. در عوض، تعداد کمی از گیاهان خوش منظره و زیبا، می توانند به سبک طبیعی و احساس هر اتاق کمک کنند، هرچند که با چاشنی پرنعمت و یا مبلمان مینیمالیست پر شده است.

ترفند این است که نگاه سرسبز و سالم داشته باشید، با سایه های زیبا از سبزی و انواع بافت. با این دانش شروع کنید که شما نیاز به گیاهانی دارید که می توانند با انطباق با محیط بیرون از خانه، به یک متخصص یا یک دوست سبز فکر کنند.

از تراریوم، گیاهان مصنوعی، گیاهان مصنوعی و باغ های عمودی داخلی، اکنون راحت تر است که یک راه حل سبز برای فضای داخلی خود پیدا کنید. تراریوم ها آسان و سرگرم کننده برای ایجاد هستند - فقط یک غلاف بطری شیشه ای ایجاد کنید و یک باغ کوچک در داخل با گیاهان مورد علاقه خود بسازید. گیاهان گیاهی بزرگتر می توانند تاثیر قابل توجهی داشته باشند، در حالی که چوب لباسی macrame کاملا برس و در فروشگاه ها به طور گسترده ای موجود است.

اگر شما تصمیم به استفاده از گیاهان طبیعی در داخل خانه دارید، مطمئن باشید که نور، آب و هوا و آبیاری این گیاه را مورد توجه قرار دهید. گیاهان مصنوعی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری هستند، زیرا آنها به طور فزاینده ای واقعی تر، جذاب تر و گران تر می شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.